Klacht Goodlite: Lichtlamp van Goodlite, Rene van Klaveren niet geleverd, wel geld geïncasseerd.

Klachtnummer
# 512114
Gebruiker
Nikita2020
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Lichttherapielamp besteld op 4 december 2020. Goodlite: Factuur # 200016250 voor bestelling # 200020764 / €219,00

Niet geleverd, geen geld retour! Bedrijfseigenaar Rene van Klaveren heeft continue k.smoezen en heeft erkent de bril in hun ontvangst te hebben (nooit gekregen} en beloofd het geld retour te storten maar doet dit niet. Tientallen mails verstuurd, gebeld, meneer reageert niet meer.

Van: | Goodlite Lichttherapie
Verstuurd: vrijdag 18 december 2020
Aan: 'Nancy Baart'
Onderwerp: RE: Lamp niet geleverd, eis geld retour !
Geachte mevrouw Baart,
Het aankoopbedrag kunnen wij niet terugstorten via een Tikkie. De terugstorting verloopt via onze internetkassa en zal in de loop van volgende week weer op uw rekening staan bijgeschreven.
Met vriendelijke groet
Goodlite
Goodlite B.V.
Rene van Klaveren
Donker Curtiusstraat 7/407
1051 JL Amsterdam
T : 020-4869181
M : 06-17581715
I : www.goodlite.nl
E : info@goodlite.nl

De oplossing

Ik wil mijn geld z.s.m. retour zoals afgesproken. €219.

8 reacties

  1. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Nog altijd niets vernomen van Goodlite, eigenaar Rene van Klaveren.

    Inmiddels politieaangifte gedaan van oplichtin. Ik geloof dat dit bedrijf moedwillig zijn zakken te hebben gevuld in december wetende dat hij in januari zijn website offline ging halen. Veel dezelfde smoezen en klachten op trustpilot. Juist om de kleine bedrijven te stimuleren kies je hiervoor, dit soort mensen maken het onmogelijk te doen. Geen reactie, excuses wijst naar mijn zeggen op pure opzet!
  2. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Nog altijd niets vernomen van Goodlite, eigenaar Rene van Klaveren.
    Politieaangifte is in behandeling, procesverbaalnr: PL2600......
    Dit is niet opgelost totdat ik mijn geld retour gestort krijg.
  3. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Nog altijd niets vernomen van Goodlite, eigenaar Rene van Klaveren.
    Wacht nog altijd op mijn geld retour van €219
  4. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Goodlite eigenaar Rene van Klaveren heeft niet gereageerd. Alles geprobeerd om hem te bereiken en onderling op te lossen. Hier is sprake van moedwillige oplichting.
  5. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Vele met mij blijken opgelicht door Goodlite. Het feit dat het hier om medische apparaten gaat die mensen echt nodig hebben en zij financieel geen twee keer kunnen aanschaffen maakt deze zaak misdadig.
  6. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Nog altijd niets vernomen van Goodlite, eigenaar Rene van Klaveren.
    https://nl.linkedin.com/in/rene-van-klaveren-b2478317
  7. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Nog altijd niets vernomen van Goodlite, eigenaar Rene van Klaveren.
    https://nl.linkedin.com/in/rene-van-klaveren-b2478317

    Schijnbaar meester oplichter.
  8. Auteur
    Nikita2020
    Datum
    Nog altijd niets vernomen van Goodlite, eigenaar Rene van Klaveren.
    Wacht nog altijd op mijn geld retour van €219

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Goodlite?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen