Opgelost door Goodyear: Goodyear F1 ass2 met nog veel profiel >6mm, lengte scheuren zijkant band

ZSR

Goodyear egale F1 ass2 225/45/r17 (48 12) 94Y Gekocht mei 2013 Profile tirecenter
Na ruim anderhalf jaar en met nog veel profiel >6mm zitten er aan de zijkant (binnenkant auto) naast het profiel lengte scheuren. Rij eerder op te harde band (2.6) dan te zacht. Ze zitten onder een Saab 9-3 sport estate. Er is Max 20000km met de banden gereden en met nog goed profiel. Maar met die scheuren durf ik er niet meer op te rijden.

Inname door goodyear en tegemoet Komintern nieuwe banden set

Wij vinden dat Goodyear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ZSR
    Gemaild met GY, netjes bericht terug gekregen of ik met de banden naar het originele verkoopadres te gaan. Bij Alband Profile tire center Rotterdam langsgegaan. Banden onderzocht en zij hebben deze opgestuurd naar Goodyear. Via PTC na drie weken bericht dat GY 240euro wil vergoeden. Ben blij met hoe snel en naar tevredenheid dit is opgepakt en afgehandeld. Goede afhandeling van deze klacht.

ZSR

Ook een klacht indienen over Goodyear?