Klacht Google Playstore: Geld is wel afgeschreven, e-book niet ontvangen

Klachtnummer
# 358308
Gebruiker
Lisa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een e-book besteld van ongeveer 30 euro en de betaling is succesvol gegaan via ideal. Het geld is afgeschreven en het boek is nergens te vinden. Als ik Google bel, zeggen ze dat de bestelling 'pending' is en ze wachten totdat de bank autorisatie heeft gegeven, maar mijn bank heeft geen idee waar ze het over hebben. Bovendien is het geld gewoon afgeschreven dus het probleem ligt toch echt bij hen.
Het rekeningnummer waar het naar over is geboekt is:
NL40 ABNA 0593 3645 54

De oplossing

Ik wil óf mijn geld terug óf het boek ontvangen asap.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Google Playstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Google Playstore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen