Klacht Google Playstore: TuneIn misleidt mensen want is niet gratis na 1 maand betaal je 109,99 euro voor een zwakke app.

heergoed

TuneIn app is volledig gratis staat te lezen. Ze vragen je credit card gegevens maar alleen als je premium gaat wordt dit gebruikt voor betaling. Nu bleek dat het 1 maand gratis was en als je niet zelf actief expliciet aangegeven hebt dat je geen premium wilt, wordt er automatisch gewoon 109,99 euro van je credit card afgeschreven. Geen waarschuwing vooraf. Dit is de prijs voor één jaar voor een app dat niet meer is dan een radiozender zoek machine. Je zit er een jaar aan vast. Niet zoals bij wel waardevolle apps zoals Netflix of Spotify, waar je direct vanaf kan. TuneIn wil geen refund betalen en wijst naar Google Play en andersom. Ik had wel actie ondernomen en bericht gekregen dat ik 0,00 euro zou betalen, maar blijkbaar is ewr iets niet goed gegaan want zij houden voet bij stuk. Het verdien model van TuneIn is om mensen zacht zwijgend in een premium val te laten lopen en dat voor 109,99 euro per jaar. Schandalig.

Terugbetaling van 109,99 euro aan mij.

Wij vinden dat Google Playstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!