Opgelost door Google: Gebruik maken van Google garantie lukt niet.

angry Opgelost
Gebruiker1535529320

Ik probeer nu al maanden drie defecte Google Nest mini 2 luidsprekers onder garantie te laten vervangen bij Google. Ik krijg alleen maar, steeds dezelfde, vragen van iedere keer weer andere medewerkers maar mijn klacht is nog steeds niet opgelost.
Op een brief aan Google Nederland wordt niet gereageerd!
De contact mogelijkheden zijn alleen in het Engels en als je belt hoor je alleen een muziekje maar zelfs na een half uur wachten geen enkel indicatie of er wat gaat gebeuren, alleen maar muziek (tot drie keer toe geprobeerd).
Kortom een hopeloze service en geen enkele oplossing tot nu toe.

Een oplossing van mijn probleem door omruilen van de drie defecte Google Nest mini 2 luidsprekers.
Nog even afwachten maar het lijkt opgelost te gaan worden na drie (3) maanden en meerdere tientallen email berichten, telefonische aanroep (die niet opgenomen wordt) en brief aan Google Nederland waar geen antwoordt op is gekomen :-( !!!! Wat me wel verbaasd is dat een organisatie als de Consumentenbond niets met dit soort klachten doet! Alleen vermelden dat "Wij vinden dat Google hier je klacht op moet lossen! " vind ik wel heel erg mager voor een consumentenbond :-( !

Wij vinden dat Google hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Google?