Klacht Google: Google blokkeert account en accepteert ID niet

Supreme Ontevredenheid

Omdat ik eens uit onverschilligheid een minderjarige leeftijd heb ingevuld op mijn google account, was ik verplicht mij te identificeren als volwassene om gebruik te kunnen blijven maken van dit account. Ik wilde het niet zover laten komen, dus stuurde ik een foto van mijn ID-kaart op, met hierop slechts mijn handtekening en pasfoto afgeschermd. Geboortedatum, naam, documentnummer, geldigheidsdatum etc. waren gewoon te zien. Dit werd niet geaccepteerd door google, dus is mijn account nu 'tijdelijk gedeactiveerd', met de boodschap dat ik mijn ID niet mag bedekken. Google heeft helemaal niets te maken met mijn pasfoto en handtekening. Ik heb dit afgeschermd om fraude te voorkomen en mijn privacy te bewaren.

Ik wil dat google de foto van mijn ID accepteert, ook zonder handtekening en pasfoto, zodat ik mijn account terugkrijg.

Wij vinden dat Google hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Google?