Klacht Google: Google pixel 4a twee keer niet gerepareerd terug gekregen

Pixel4aklacht

Na mijn Google Pixel 4a nu twee keer ingeleverd te hebben bij Mediamarkt die deze vervolgens twee keer voor reparatie heeft terug gestuurd naar google, is mijn telefoon nog steeds niet gemaakt. De vingerafdruk scanner op de achterkant doet niks meer (het wordt niet eens meer als optie gegeven in de beveiligingsinstellingen) en beide keren heb ik mijn telefoon in precies dezelfde staat terug gekregen terwijl er werd geclaimd dat het probleem zou zijn opgelost. Dit heeft mij nu twee keer meerdere weken zonder mijn telefoon bezorgd dus ik ga dit lange traject dus niet nog een keer doorlopen maar ik wil wel deze klacht indienen en vragen aan google waarom dit gebeurd.

Ik zou graag een nieuwe Pixel 4a ontvangen want ik ben er vrij zeker van dat dit een software probleem is (het is een bekend probleem bij dit model volgens het internet (google notabene). Als dit niet mogelijk is zou ik mijn geld terug willen (340 euro) omdat de telefoon nog geen jaar oud is en dit onder de fabrieksgarantie valt.

Wij vinden dat Google hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Google?