Klacht Google: Grootscheepse bedrog en machtsvertoon door Google tegenover individu.

jvkc.stema

Google provoceert op het ene front personen en op het andere front dreint Google stampvoetend als een verongelijkt kindje. Deze firma neemt de duurste advocaten in het meervoud bij de arm om zich te verdedigen tegen een zaak die dit machtige bedrijf simpelweg zelf zou kunnen oplossen.Men houdt er kennelijk van spektakel en verzet zich met hand en tand tegen elke miniscule vorm van aantijging. Op de rechtbank Midden Nederland ging in oktober 2018 een zaak voor tegen Google. Het was een zaak die op z'n zachts uitgedrukt als niveauloos zou kunnen worden aangeduid. Google liet zich er vertegenwoordigen door 12 advocaten tegenover één pro-deo van de kleine eisende partij. De advocaten van Google schroomden zelfs niet te liegen en te bedriegen.

Google moet rationeler en transparanter worden. Men moet de klachtenregeling beter reguleren en niet zo onzichtbaar houden.

Wij vinden dat Google hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Google?