Klacht Goossens Wonen & Slapen: Bank te laag , een hoekstuk , de rest is goed , de naad uit het midden , achter de bank wisselt het

toon61

Ik heb een hoekbank gekocht , na een paar weken viel me op dat de rugleuning bij een hoekstuk drie cm lager was , dus melding gemaakt hiervan , na een week kwam de man die de service zou doen , ook weer naar een ander bedrijf over gegeven .
Die trok en wreef een beetje aan het leer , en zei nu is het goed pffffffff, wat een amateurs .
Dus meteen weer melding gemaakt , daar zat een paar weken tussen , en zelf er achteraan bellen .
Hij kwam weer , en weer hetzelfde recept , dus weer niet goed , weer melding gemaakt hiervan , dat het niet goed is en opgelost moet worden , de bank zou opgehaald worden , na een maand kwamen ze , na weer zelf er achteraan bellen , ze zouden het maken .
Maar nee hoor , ze kwamen het brengen , en het was nog als het was voor ze het mee namen , ik zei hier ga ik niet mee accoord , hij bellen naar de zaak , en daar zeiden ze dat de bank af mocht wijken een 3 tot 9 cm , ik zei als dat zo is in de chowroom dan kopt niemand nog iets hier , ik zei dan word het een rechtzaak , ik kreeg als antwoord , succes ermee .
\Dit is nu de goeie service van een grote zaak die eerst alles top op loste , nooit meer iets van deze zaak , ik raad andere dan ook aan hier niets te kopen gezien de vele recentie,s die negatief zijn , als ik dit eerder had gezien hhad ik er nooit iets gekocht .

Maken of een andere bank

Goossens Wonen & Slapen
    Beste heer Kroon,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zie dat u dit tussentijds uit handen heeft gegeven aan Klaverblad rechtsbijstand. Het contact loopt nu tussen de firma Goossens en Klaverblad. Om deze redenen kan ik niet inhoudelijk ingaan op uw reactie.

Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?