Klacht Goossens Wonen & Slapen: Bedrijf komt afspraak niet na, erger nog, men verzint een rot smoes. Pffft.

Saartje

Grote korting was beloofd op het internet voor een showroom vloerkleed. Kleed was helaas niet op de vestiging, maar nog wel op een andere vestiging. Men vond het lullig dat we voor niets 5 kwartier hadden gereden. Ze zouden het bestellen en gratis bezorgen. Zouden wij dan een aardige recensie willen plaatsen? Dag later werden we gebeld dat de bestelling werd ingetrokken, kleed zou zogenaamd kapot zijn (staat overigens nog steeds op internet). Kennelijk had Goossens geen zin het met korting gratis te leveren. Geld zou worden teruggestuurd. Inmiddels 9 dagen verder, geen kleed en geen restitutie. Zojuist maar weer is 10 minuten in de wacht gestaan bij, een overiges zeer vriendelijke, dame van de klantenservice. Ze zou het regelen, we wachten af.

Liefst gewoon leveren zoals is afgesproken, zonder smoesjes. En anders gelijk geld terugstorten. In het verleden waren we klant, echter gezien dit voorval, nu niet meer.

Goossens Wonen & Slapen
    Beste heer/mevrouw Kraaijenoord,

Hartelijk dank voor uw reactie op deze site. Onze oprechte excuses voor het feit dat u heeft moeten reclameren. We gaan dit intern oppakken en ervoor zorgen dat u hierover gebeld gaat worden om dit verder met u te bespreken.

Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?