Opgelost door Goossens Wonen & Slapen: Doorhangend TV meubel!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95313
Gebruiker
Sabine
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na de klacht gemeld te hebben bij goossens is er een afspraak gemaakt met een monteur.Deze verteld dat het TV meubel het gewicht van de tv niet kon dragen.Heeft de deurtjes die inmiddels scheef leken te zitten versteld zodat het daaraan niet te zien was dat het hele meubel doorhing.Omdat wij ook graag meewerken aan een oplossing hebben wij onze tv aan de muur bevestigd om het meubel te ontlasten.Maar het bleef doorhangen dus na een jaar weer contact met goossens gehad en er kwam opnieuw een monteur.Deze sprak zijn voorganger tegen en vertelde dat het niet goed was gemonteerd.Hij kon dit niet alleen en maakte een nieuwe afspraak zodat ze met z'n 2e zouden zijn.Deze kwamen en spraken ook hun voorganger weer tegen en konden dit niet op locatie verhelpen en namen het meubel mee.Inmiddels een ruime tijd later is het meubel terug maar,nu hebben ze aan de bovenkant een lat er tegenaan gemaakt maar onder hangt het nog steeds door.Ook is de uitsparing voor kabels is niet meer bruikbaar.

De oplossing

Als oplossing zou ik graag willen zien dat het gehele meubel correct gemaakt wordt of vervangen wordt.
Ook wil ik melden dat jullie klantenservice slecht bereikbaar is. En dan spreek je in om teruggebeld te worden maar dat gebeurt helaas ook niet.

3 reacties

  1. Auteur
    Goossens Wonen & Slapen
    Datum
    Geachte klant, wij zullen naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas contact met u opnemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
  2. Auteur
    Sabine
    Datum
    Goossens Wonen & Slapen heeft contact met ons opgenomen. Wij hebben nu de gevraagde gegevens gestuurd, en zijn nu in afwachting van de oplossing.
  3. Auteur
    Sabine
    Datum
    Goossens heeft toegezegd het meubel te vervangen. Prima oplossing, jammer dat het 6wkn duurt voordat het vervangen wordt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen