Opgelost door Goossens Wonen & Slapen: Doorhangend TV meubel!!

Sabine

Na de klacht gemeld te hebben bij goossens is er een afspraak gemaakt met een monteur.Deze verteld dat het TV meubel het gewicht van de tv niet kon dragen.Heeft de deurtjes die inmiddels scheef leken te zitten versteld zodat het daaraan niet te zien was dat het hele meubel doorhing.Omdat wij ook graag meewerken aan een oplossing hebben wij onze tv aan de muur bevestigd om het meubel te ontlasten.Maar het bleef doorhangen dus na een jaar weer contact met goossens gehad en er kwam opnieuw een monteur.Deze sprak zijn voorganger tegen en vertelde dat het niet goed was gemonteerd.Hij kon dit niet alleen en maakte een nieuwe afspraak zodat ze met z'n 2e zouden zijn.Deze kwamen en spraken ook hun voorganger weer tegen en konden dit niet op locatie verhelpen en namen het meubel mee.Inmiddels een ruime tijd later is het meubel terug maar,nu hebben ze aan de bovenkant een lat er tegenaan gemaakt maar onder hangt het nog steeds door.Ook is de uitsparing voor kabels is niet meer bruikbaar.

Als oplossing zou ik graag willen zien dat het gehele meubel correct gemaakt wordt of vervangen wordt.
Ook wil ik melden dat jullie klantenservice slecht bereikbaar is. En dan spreek je in om teruggebeld te worden maar dat gebeurt helaas ook niet.

Goossens Wonen & Slapen
    Geachte klant, wij zullen naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas contact met u opnemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
    Sabine
    Goossens Wonen & Slapen heeft contact met ons opgenomen. Wij hebben nu de gevraagde gegevens gestuurd, en zijn nu in afwachting van de oplossing.
    Sabine
    Goossens heeft toegezegd het meubel te vervangen. Prima oplossing, jammer dat het 6wkn duurt voordat het vervangen wordt.

Sabine

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?