Klacht Goossens Wonen & Slapen: Duur bankstel nog geen 3 jaar oud doorgezeten???

# 190536
Mslagterblom

3 jaar geleden een bankstel gekocht van €1600 mag je toch verwachten dat je iets goeds koopt.
Hij zit voor geen meter meer doorgezakt en de kussen geven niet het comfort wat verteld wordt. Het is geen zitbank meer je kunt er enkel maar op liggen.
Dan neem je de moeite omdat te melden en te zoeken naar een oplossing eventueel reparatie van de bank dan krijg je te horen dat je alles zelf moet gaan betalen.
Echt belachelijk dachten we eindelijk een mooie fijne bank gekocht te hebben zelfs nog stof garantie erbij gekocht en dan krijg je dit!

Maken van de bank kosteloos. Of een andere oplossing

Goossens Wonen & Slapen
    Beste [verwijderd door Moderator],

Ondanks dat deze klacht niet binnen de garantietermijn valt, willen we graag meedenken over een oplossing.We hebben dan ook aangeboden om een servicemonteur langs te sturen die de klacht ter plaatse zal oplossen. Hiervoor worden echter wel eigen kosten in rekening gebracht, omdat de garantie is verlopen. We hopen op uw begrip en horen graag of u hiervan gebruik wilt maken.

Vriendelijke groeten, Goossens wonen & slapen.
    Mslagterblom
    Ik vind het heel apart dat jullie mij voor de kosten op laten draaien volgens mij zit er wettelijk een langer garantie termijn op dan jullie hanteren.
    Ik ga dus ook geen euro betalen de bank heeft me al genoeg gekost en als je ziet hoe jullie daar nu mee omgaan vind ik het geen service!

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?