Klacht Goossens Wonen & Slapen: klacht 2 Dit keer lampenset wood

Leander1980

Na ons teleurstellende ervaring met de meubels toch Goossens wonen en slapen voordeel van twijfel gegeven en zijn wij hier opnieuw gaan kijken, Dit keer met opdracht lampen.
Ook bij Goossens wederom verliefd geworden op 1 van hun producten, de lampenserie "wood"
Dit keer gekozen om via internet te bestellen, en zo gezegd zo gedaan.
Kosten iets meer dan 1000 euro.
Op de site stond levertijd ca 10 wkn, leek mij schandalig lang maar me vriendin wilde ze graag hebben.
Zo waar tot mijn verbazing duurde de levering nog geen 2 weken,
,top! Dressoir lampen uitgepakt, helemaal mooi.
Vloerlamp uitgepakt en wil ik in elkaar zetten, voet aan 1 kant helemaal vlak en van onderen leek het alsof deze lamp al ergens gestaan had, Klantenservice gebeld, willen ze een nieuwe voet toesturen.. Een lamp van zo'n 4 a 500 euro praten we hierover heb ik de mevrouw verteld en dat ik een nieuwe lamp eis. Dit is gebeurd gelukkig, gisteren ging ik plafond lamp ophangen, geen beugel voor plafond!

Ik vind dat wij nu al zoveel ellende meegemaakt hebben met jullie produkten dat u ons wel tegemoet kan komen met een compensatie, voor een bedrijf waar de klant zoveel geld moet betalen voor meubelen mag de klant ook top kwaliteit verwachten lijkt ons, een sorry is ons al te vaak gezegd door de Klantenservice dus deze accepteren wij nu niet!

Goossens Wonen & Slapen
    Beste Klant,
    Naar aanleiding van dit bericht, willen we langs deze weg bevestigen dat uw meldingen reeds zijn verwerkt in de loop van de tijd.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Afdeling Klantenservice
    Goossens Wonen & Slapen