Klacht Goossens Wonen & Slapen: klant moet zich aanpassen aan Goossens
Details
De klacht
1e klacht: bankstel gekocht en er later via internet achter komen dat de bank ook met (gewenste) pootjes kon worden geleverd2e klacht: bankstel zou geleverd worden in week 38. in week 36 wordt gebeld: levering niet compleet dus gedeeltelijke levering in week 40 en rest in week 45? Niet geaccepteerd. Dan alles later, maar wel compleet.
3e klacht: week 45 wordt toch vervroegd naar week 43. Op 22/10 komen ze, maar andere datum is mogelijk. Andere datum geprobeerd, maar alleen mogelijk op data die ik beslist niet kan. Klantenservice en expeditie stellen domweg dat ze dan niet rijden in mijn buurt. Niet mijn probleem lijkt me. Ik kan op 10 en op 24/10. Ze weigeren. Met het mes op de keel moet de klant zich, net als bij uitstel voegen naar eisen Goossens.
SERVICE VER BENEDEN PEIL en nieuwe aanschaf bij Goossens niet te adviseren. Je weet maar nooit wanneer je het gaat ontvangen.
De oplossing
Het is te gek voor woorden dat de klant zich herhaaldelijk moet voegen naar wat Goossens wil.Eerst toezeggen dat levering zou plaatsvinden in week 38. Dan uitstellen, dan gedeeltelijk leveren, dan toch eerder, maar op een dag dat Goossens "bereid" is dit uit te voeren. Niet op een dag dat de klant mogelijkheden heeft. Excuus: ze zijn op deze dagen niet in de regio. Niet het probleem van de klant zou ik denken. De klant wordt gedwongen zich volledig naar Goossens te richten.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.