Klacht Goossens Wonen & Slapen: klant moet zich aanpassen aan Goossens

HAWI57

1e klacht: bankstel gekocht en er later via internet achter komen dat de bank ook met (gewenste) pootjes kon worden geleverd
2e klacht: bankstel zou geleverd worden in week 38. in week 36 wordt gebeld: levering niet compleet dus gedeeltelijke levering in week 40 en rest in week 45? Niet geaccepteerd. Dan alles later, maar wel compleet.
3e klacht: week 45 wordt toch vervroegd naar week 43. Op 22/10 komen ze, maar andere datum is mogelijk. Andere datum geprobeerd, maar alleen mogelijk op data die ik beslist niet kan. Klantenservice en expeditie stellen domweg dat ze dan niet rijden in mijn buurt. Niet mijn probleem lijkt me. Ik kan op 10 en op 24/10. Ze weigeren. Met het mes op de keel moet de klant zich, net als bij uitstel voegen naar eisen Goossens.
SERVICE VER BENEDEN PEIL en nieuwe aanschaf bij Goossens niet te adviseren. Je weet maar nooit wanneer je het gaat ontvangen.

Het is te gek voor woorden dat de klant zich herhaaldelijk moet voegen naar wat Goossens wil.
Eerst toezeggen dat levering zou plaatsvinden in week 38. Dan uitstellen, dan gedeeltelijk leveren, dan toch eerder, maar op een dag dat Goossens "bereid" is dit uit te voeren. Niet op een dag dat de klant mogelijkheden heeft. Excuus: ze zijn op deze dagen niet in de regio. Niet het probleem van de klant zou ik denken. De klant wordt gedwongen zich volledig naar Goossens te richten.

Beste Klant,
    Naar aanleiding van dit bericht en uw lopende meldingen, wachten wij op uw respons inzake ordernummer 2097666.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Klantenservice
    HAWI57
    Dat is lekker,
    Goossens vindt dus dat zij hebben gereageerd? Na beroerde bezorging, volgt het resultaat. Banken met weeffouten en naad laat na half uur los met gat tot gevolg. Losse draden hangen aan bank delen. Schaaltekening van Goossens gaf aan: alles zou ruimschoots passen in de woonkamer. Resultaat zodanig dat overige meubels klem zaten tussen keuken en bank. Op schaal? Compensatiebod absurd. Spul retour voor 50% bij Goossens te besteden. Eerst jurist raadplegen
    Beste klant,
    Er is een afspraak met u gemaakt om uw lopende meldingen te verhelpen.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Afdeling Klantenservice
    Goossens Wonen & Slapen

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?