Klacht Goossens Wonen & Slapen: Nieuwe banken die blijven pluizen, alles zit onder de zwarte pluisjes oa kleding

Amsteldijk

Wij hebben bij Goossens eind augustus 2 banken gekocht. Deze banken zijn begin oktober geleverd. Na enkele dagen vonden wij dat de banken wel erg veel pluisden, we hebben geprobeerd de banken diverse malen te stofzuigen.
We dachten aanvankelijk dat 't de nieuwigheid wel zou zijn, echter de banken bleven pluizen. Je kon geen 10 minuten op de bank zitten zonder er helemaal onder de kleine zwarte pluisjes af te komen. Wij dragen dus sinds begin oktober alleen nog zwarte kleding. Als er visite komt dekken we de banken af zodat men er nog op kan zitten!!!

Op 7 november is er een serviceafspraak geweest (ordernummer 2411696). de technicus heeft de banken bekeken en kwam ook tot de conclusie dat dit niet normaal was. Hij zou nieuwe banken bestellen en begin januari leveren.
Na 7 november hebben we NIKS meer gehoord! Geen bevestiging van de afspraak , geen leverdatum. Ik heb daarom vorige week maar even gebeld met de afdeling klantenservice en hoorde dat de levering gepland staat voor week 5. Dat is bijna een maand later dan afgesproken. Het probleem is helaas ook niet minder geworden, de banken pluizen nog steeds flink.

We zitten nu al ruim 3 maanden op 2 banken waar je eigenlijk alleen met zwarte kleren op kunt gaan zitten. Verder liggen de pluizen door het hele huis tot op de slaap- en badkamers toe. U begrijpt dat dit inmiddels behoorlijk wat frustratie oplevert. Wij verwachten dan ook dat er nu haast gemaakt gaat worden met de levering en dat er op zijn minst een compensatie tegenover ons ongemak zal staan. .

De banken sneller leveren en minimaal compensatie voor 3 maanden ellende

Bijlagen

Goossens Wonen & Slapen
    Beste heer/mevrouw Hoes,

Hartelijk dank voor uw melding. Mijn excuus voor het feit dat u heeft moeten reclameren en u in de tussentijd niets meer vernomen heeft en dit ook een lange levertijd met zich meebrengt. Dit is een kwalijke zaak. Ik ga dit intern oppakken en kom hier graag met u op terug om de leverdatum met u af te stemmen.

Met vriendelijke groet, Goossens Wonen & Slapen
    Amsteldijk
    En dat was andermaal het laatste wat we hoorden... Net zoals de vorige keer...

Amsteldijk
Uiteindelijke oplossing Geen... Info over de leverdatum werd gezien als een "oplossing"... Dat we 4 maanden onder de pluizen zitten wordt als vanzelfsprekend aangenomen...