Klacht Goossens Wonen & Slapen: Onbetrouwbaar, onnauwkeurig en onklantvriendelijk

Dennis van Wieringen

Half juni 2015 kocht ik een bank en stoel bij uw firma. De levertijd zou 8 tot 10 weken bedragen. Pas na 13 (!!!) weken kregen wij bericht dat de bank geleverd kon worden en het verzoek voor een leveringsafspraak. Met een collega van de klantenservice maakte ik de afspraak dat de bank en stoel tussen 07.00 en 12.00 uur geleverd zou worden, een erg ruime periode. Groot was mijn verbazing toen ik de dag voor levering een mail kreeg dat de spullen tussen 12.30 en 14.30 geleverd zou worden en dat dit niet meer kosteloos kon worden gewijzigd. In allerijl moest ik iemand regelen die de spullen alsnog op de nieuwe tijd kon aannemen. Nog groter was onze verbazing en irritatie toen de levering om 11.45 plaatsvond. Gelukkig was er iemand rond die tijd aanwezig anders hadden we onze spullen alsnog niet ontvangen. Er was geen enkele vorm van excuses of verontschuldiging.U zult begrijpen dat wij door alle contacten met dit bedrijf zeer ontevreden zijn en dienen bij deze een klacht in.

U zult begrijpen dat wij door alle contacten met uw bedrijf zeer ontevreden zijn en dienen bij deze een klacht in. We zullen in de toekomst geen zaken meer doen bij Goossens en uw firma ook afraden bij anderen. Ik hoop dat u uw logistieke zaken op orde krijgt om verdere klanten niet te duperen.

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?