Klacht Goossens Wonen & Slapen: Ondeugdelijk advies matras

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347025
Gebruiker
Hazal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorig jaar een matras gekocht bij Goossens. Mijn partner en ik hebben ons laten adviseren door een deskundige in de winkel. Wij hebben vervolgens een omschrijving gegeven van wat wij belangrijk vinden aan een matras en hoe wij comfortabel zouden liggen. We zijn vervolgens uitgekomen op een matras. Een paar keer gevraagd of het wel overeenkomt met onze wensen en eisen, ja werd er geantwoord. Wij liggen sinds augustus 2018 op het matras en wij hebben beiden geen nachtrust. Het gedeelte waar het hoofd op ligt is steenhard, het romp zakt heel ver in het matras. De whiplash wordt hierdoor alsmaar heftiger gevoeld. Goossens zou geen oplossing kunnen aanbieden. We zouden er al te lang op liggen....Het matras is namelijk geleverd in mei 2018.

De oplossing

Een matras wat wel voldoet aan onze eisen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hazal
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hazal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?