Klacht Goossens Wonen & Slapen: slechte leveringen van kwaliteit prijs verhoudingen

Klachtnummer
# 46583
Gebruiker
Leander1980
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik en mijn vriendin hebben net een nieuw huis, helemaal gestript en helemaal modern opgeknapt, met frisse moed naar meubelboulevards geweest en verliefd geworden op de woonkamer serie double van Goossens wonen ergens in september.
Verkoopster was vriendelijk zaak was mooi, op advies van verkoopster de hele serie met uitzondering van buffetkast gekocht aangezien er kleurverschil kon zijn als we de meubels los van elkaar kochten, na check in hun bestel systeem was alles voldoende in voorraad..Goed ruim 3000 euro kwijt, leverdatum zelf in december laten plaatsvinden de 18de om precies te zijn. Een week of 2 voor levering krijgen we te horen dat se salontafel niet op voorraad is, wij boos natuurlijk want we kopen 1 serie op advies van verkoopster om kleurverschil te voorkomen, én de voorraad was gecheckt! Klantenservice vertelde mij dat af en toe voor kan komen en ze garanderen dat er geen kleurverschil zal zijn, levering is 3 feb a.s Ben benieuwd.. Lees volgende klacht

De oplossing

Leest u eerst mijn volgende klacht a.u.b

1 reactie

  1. Auteur
    Goossens Wonen & Slapen
    Datum
    Beste Klant,
    Naar aanleiding van dit bericht, willen we langs deze weg bevestigen dat uw meldingen reeds zijn verwerkt in de loop van de tijd.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klantenservice
    Goossens Wonen & Slapen