Klacht Goossens Wonen & Slapen: Tafel zonder bevestiging geleverd door Goossens

Klachtnummer
# 159847
Gebruiker
BouwmanB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar (2015) zomer de eetkamer tafel 'Bole' besteld bij Goossens Utrecht.
Tafel is uiteindelijk om 11 maart 2016 geleverd, maar er bleken geen bevestigingspunten onder het tafelblad te ziten. Hierdoor kon het blad niet aan de poot gemonteerd worden.
Tafel is weer meegenomen en zou z.s.m. worden hersteld.
Na meerdere malen (zonder bevredigend resultaat) gebeld te hebben met de klantendienst (sorry, maar van een klantenservice kan ik niet spreken bij Goossens) is mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden voor het naleveren van onze tafel.

Zonder enig persoonlijk telefonisch contact krijgen wij nu een mail van Goossens om online een afspraak te maken voor de bezorging. En jawel, pas 21 april! een redelijke termijn van 1 maand wordt hiermee ruim overschreden. Wij zitten nu zonder eettafel (door de fout van Goossens).

Hoe kan het in godsnaam dat een tafel de fabriek verlaat zonder enige vorm van controle door een productie/kwaliteitsmanager??

De oplossing

De tafel leveren binnen een fatsoenlijke termijn van 2 weken (lees voor 1 april).
Anders moeten we de koop gaan ontbinden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goossens Wonen & Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen