Klacht Gopro-Mania: Artikel mag niet meer retour maar is wel gemeld binnen 14dgn

Mijntje02

Bedrijf levert artikel later dan afgesproken doordat het niet op voorraad is. Als het artikel alsnog geleverd wordt zijn wij op vakantie. Na onze vakantie melden wij (dus binnen 14 dagen) dat wij het artikel willen retourneren. Door onze vakantie (kerst en oud/nieuw) konden wij het artikel niet eerder terug sturen. Dus als het bedrijf op tijd geleverd had (ze waren op de hoogte van onze vakantie) was het artikel voor onze vakantie binnen geweest en waren er ook geen problemen ontstaan. Ik betreur de gang van zaken!!

Dat we het artikel alsnog terug kunnen sturen!!

Gopro-Mania
    Beste Maud Versluys,

U heeft een set gekocht welke wel degelijk tijdig is geleverd!
    Wij hebben nl. een tracking als bewijs.

Iedere consument heeft een termijn van 14 dagen om een order te retourneren.
    Binnen deze termijn dient hetgeen retour te zijn ontvangen door de verkoper.

Dit heeft u niet gedaan en kunt daarbij niet de desbetreffende winkel de schuld van geven.
    Dit is u tevens helder in diverse e-mails aangegeven.
    Wij begrijpen dan ook niet wat de reden is dat u het via deze wijze probeert.
    Hetgeen is reeds gesloten voor retour.

Een mooie dag voor u gewenst!

Gopro-mania

Mijntje02
Gopro-Mania gaat het niet oplossen!! We bestellen het artikel op 10 december en wordt 21 december geleverd. Omdat het artikel niet voorradig was zou het binnen 6 dagen geleverd worden. Dus ruim op tijd voor onze vakantie en dan hadden we ook ruim de tijd gehad om het te retourneren!!!

Ook een klacht indienen over Gopro-Mania?