Klacht GoPro.com: Onbereikbaarheid Gopro.com

Klachtnummer
# 568812
Gebruiker
G. Heerink
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn lcd-scherm aan de achterzijde van mijn Gopro actioncamera is gebarsten. Ik heb verschillende malen geprobeerd contact te krijgen met het bedrijf via ‘Support’ op de website met de vraag hoe dit op te lossen. Ik begrijp dat er een vervangingsprocedure is, maar ik kan nergens lezen wat te doen. Bovendien Gopro.com reageert niet op mijn contactpogingen en hulpvraag.
Het gaat om een gopro hero 9, van net een jaar oud.

Gewenste oplossing

Dat er contact met mij wordt opgenomen over hoe ik mijn camera gerepareerd krijg of kan worden vervangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GoPro.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GoPro.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen