Wij vinden dat GoPro.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht GoPro.com: Onbereikbaarheid Gopro.com
Details
Klacht
Mijn lcd-scherm aan de achterzijde van mijn Gopro actioncamera is gebarsten. Ik heb verschillende malen geprobeerd contact te krijgen met het bedrijf via ‘Support’ op de website met de vraag hoe dit op te lossen. Ik begrijp dat er een vervangingsprocedure is, maar ik kan nergens lezen wat te doen. Bovendien Gopro.com reageert niet op mijn contactpogingen en hulpvraag.Het gaat om een gopro hero 9, van net een jaar oud.
Gewenste oplossing
Dat er contact met mij wordt opgenomen over hoe ik mijn camera gerepareerd krijg of kan worden vervangenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.