Klacht Goprofactory.nl: Bestelling SJCAM5000 bij goprofactory.nl

# 131903
Jasper steenwinkel

ik heb op 7 September 2015 een sjcam5000 bested bij goprofactory.nl
direct betaald met ideal, site zag er in eerste opslag prima uit. Na dat ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik een mail van magento demo store bv, dat mijn bestelling geplaatst was, dus ik had hun geprobeerd te mailen wanneer de camera geleverd werd maar helaas geen reactie! dus heb ik meerde malen gemaild naar info@goprofactory.nl zij verzekerde mij dat de camera binnen 5-7 werkdagen geleverd zou worden(13 September ), dit is wederom niet gebeurd. toen heb ik weer gemaild, toen kreeg ik een reactie dat de camera voor 20 September geleverd zou worden en als ik voor 22 sep geen camera zou krijgen dan zou ik mijn geld terug krijgen of de order zou opnieuw verzonden worden. beiden is tot op heden niet gebeurd en ik krijg weinig tot geen reactie meer naar de vele verzoeken om mijn geld terug te storten! veder frustreerd het mij behoorlijk dat hun maar 1x per week mijn mail kort en bondig beantwoorden!ik hoop op u hulp

Ik zou graag mijn geld terug willen, ik heb bijna 30 dagen moeten wachten op mijn bestelling, op hun site staat duidelijk in hun voorwaarde dat ik dan recht heb om mijn geld terug te krijgen, veder heb ik naast de camera ook wat toebehoren besteld dit kon ik hier boven helaas niet meer vermelden. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik word er een beetje gek van.

dit is mijn complete bestelling:
Artikel

Artikelnummer

Aantal

Subtotaal

5 in 1 Chest Strap + Head Strap + Wrist Strap + Remote Strap + Bag Set for GoPro HERO4 /3+ /3 /2 /1 / SJ4000 S-DLP-2453 1 € 19,14

3.7V 900mAh 3.33Wh Rechargeable Lithium Battery for SJ4000 / SJ5000 / SJ6000 Action Sport Camera DVR DV S-DCA-0265 1 € 6,98

SJCAM SJ5000 12MP FHD 1080P 2.0 Inch LCD LTPS Screen Waterproof Sports HD DV Camera with 170 Degree Wide-angle Lens(Black) S-SV-0014B 1 € 76,34

Subtotaal € 102,46
Verzending en verwerking € 1,61
BTW € 21,86
Totaal € 125,93

Wij vinden dat Goprofactory.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goprofactory.nl?