Klacht Gordijnen.nl: Te korte gordijnen zijn nog steeds niet opgehaald door vervoerder en hebben nog geen goed gordijnen.

P.A.H. Piters

Gordijnen besteld voor mijn zoon. Bleken na ophangen 3 centimeter te kort. Vraag was om foto's van de gordijnen te sturen. Vervolgens gebeld en heen en weer gemaild bleken ze met gegevens van een oude bestelling te werken? Toen vroegen ze om weer! foto's te maken maar nu met meetlint erbij. Paar dagen later kwam onverwacht de vrachtauto langs om de gordijnen op te halen. Dat wist mijn zoon niet dus ze hingen nog op de rails. Daar kon die vervoerder niet op wachten, dus die ging weer weg. Gebeld en geklaagd dat mijn zoon dingen van te voren moet weten omdat hij ook een baan heeft en sowieso niet altijd thuis is. Krijgen we om half elf s'avonds de mail dat ze de volgende dag, zonder tijdstip erbij, langskomen. Mijn zoon kon die dag niet dus afgebeld. Toen werd de afspraak naar dinsdag 3 juli verplaatst. Er zou de avond daarvoor een mail gestuurd worden hoe laat. Er is gister geen mail ontvangen. Nu net een mail gestuurd aan Gordijnen.nl. We zijn nu al een maand verder zonder de juiste gordijnen.

Gordijnen worden opgehaald op een van te voren aangegeven tijdstip en dag met een tijdspanne van een paar uur. Zodat mijn zoon weet dat ze komen en er voor thuis kan blijven en dan snel de nieuwe gordijnen bezorgd.

Wij vinden dat Gordijnen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gordijnen.nl?