Klacht Gordijnroede.nl: Levering gordijnroede

Klachtnummer
# 107702
Gebruiker
Rikkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 april heb ik gordijnroedes besteld. Tot nu toe geen enkele info ontvangen over levering en status van bestelling. Geen reactie van het bedrijf op email welke tot twee keer toe is verstuurd.

De oplossing

Tenminste terugkoppeling levertijd en uiteindelijk levering bestelde gordijnroedes

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gordijnroede.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gordijnroede.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen