Klacht Gorilla Sports: Dramatische service, levering en communicatie.

Klachtnummer
# 439250
Gebruiker
Jesse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf houdt zich niet aan de levertijd. Daarnaast is er met geen enkele mogelijkheid contact te krijgen als je dat in eerste instantie probeert. Dit heb ik gedaan via telefoon, Email, facebook & Instagram. Eindelijk na 3 weken eindelijk contact over de order, deze kon ik gelukkig nog annuleren gezien die volgens hun systeem (ik denk niet dat ze een goed/werkend systeem hebben) nog niet verzonden was. Helaas krijg ik toch 3/4 weken te laat mijn order binnen. Nu wil ik deze uiteraard niet meer, ik heb al andere oplossingen gevonden bij een bedrijf wat wel netjes levert en communiceert. Nu moet ik de kosten op mij nemen voor retourneren, verzekeren van de zending en aangetekend toesturen. Na mijn klacht ben ik absoluut niet van plan een cent kosten te maken aan dit bedrijf, er zit al te veel tijd vanuit mij in dat geld heeft gekost.

De oplossing

Ik wil mijn geld direct terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gorilla Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gorilla Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen