Klacht Gorilla Sports: Gorilla sports geen kwaliteit, wilt niet probleem oplossen.

ABDEL

Wij hebben halters liggen van dik €60 eigen merk gorilla sports. Maar ze willen niets doen tegen hun eigen product dat niet deugt! Echt troep kwaliteit. Wat vroeger kocht voor €20 bij de kijkshop stalen halters dat is pas echte kwaliteit betaal je hiervoor €60 voor troep plastic en cement de grap is ze zijn vanaf fabrikant niet eens goed dicht gemaakt. Ik ben er niet blij mee ook niet tevreden. Ik heb klacht ingediend in maand 05-2019. Heb geen tijd gehad om actie te ondernemen, nu gaan we dat doen. Ik wil hiervoor gewoon dat de product omgeruild word voor een stalen variant want dit is 3x niks kan ik net zo goed met zakken meel gaan trainen. Ook heel jammer vanuit gorilla sport niet vriendelijk of behulpzaam gaat puur om verkopen geld verdienen maar zo iets op te lossen ho maar daar hebben ze geen trek in. Vind ook jammer dat ik de product niet kan gebruiken en al heel lang in een hoekje ligt. Nu een serieus oplossing!

Ik wil dat de product omgeruild word naar een ander variant sowieso (staal)

Of ik wil tegoedbon dan koop ik wat waar ik denk van dat het wel goed is.

Of ik krijg mijn geld terug en koop het ergens anders.

Wij vinden dat Gorilla Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gorilla Sports?