Klacht Gorilla Sports: Gorilla Sports verstuurt mijn bestelling incompleet en laat niks meer van zich horen.

Sander Kamphorst

Ik heb op 18-3-2020 een 'Gorilla Sports Halterbank verstelbaar inc. 100kg Halterset' gekocht via de webwinkel van Gorilla Sports. Hiervan is alles op 30-3-2020 aangekomen, op de halterstang en EZ curl stang na. Dit probleem heb ik meerdere keren bekend gemaakt doormiddel van het aanmaken van tickets op de website, directe e-mails naar de klantenservice en berichten op Facebook en Instagram. Op een aantal automatisch gegenereerde reacties na, heb ik, na meer dan een maand wachten (05-05-2020), eindelijk een serieuze reactie mogen ontvangen. Het magazijn zou op de hoogte worden gebracht over het missen van mijn spullen en het zou 'z.s.m. alsnog worden verzonden'. Inmiddels is het 27-5-2020 en heb ik wederom geen enkel bericht ontvangen. Geen track&trace en geen halterstangen. Ik vind het belachelijk dat ik, zeker gezien de prijs van dit product en de tijd dat het nu al duurt, niet door Gorilla Sports op de hoogte wordt gehouden over mijn bestelling. Ik hoop dat een klacht indienen via dit platform mij kan helpen, want via de normale route (Gorilla Sports klantenservice) heb ik er weinig vertrouwen in dat ik mijn spullen nog krijg.

Ik wil mijn halterstang en EZ curl stang zo snel mogelijk alsnog ontvangen. Mocht het bedrijf niet meer aan deze producten kunnen komen, wil ik daar eerlijk bericht van en zie ik graag mijn geld teruggestort. Het is nu meer dan twee maanden geleden dat ik mijn bestelling heb geplaatst en het gebrek aan communicatie is schandalig.

Wij vinden dat Gorilla Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gorilla Sports?