Klacht Gorilla Sports: Ik krijg mijn nazending niet.

Cowboy1950

Ik heb twee maanden geleden een halterbank plus latpully besteld en gedeeltelijk ontvangen. Er waren onderdelen defect en er ontbraken onderdelen. Het defecte gedeelte was snel en goed opgelost maar de ontbrekende onderdelen zijn na twee maanden en vele mailtjes nog steeds niet door mij ontvangen. Gorilla Sports pretendeert en grote speler te zijn in de kracht sport wereld, in ieder geval geeft de website wel die indruk. Helaas kunnen ze nog niet eens een eenvoudige halterbank compleet opsturen.

Ik wil dat ze mijn nazending opsturen zodat ik volledig gebruik kan maken van de halterbank.

Wij vinden dat Gorilla Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Cowboy1950
Helaas, ik wacht nog steeds op mijn nazending van 4 weken geleden. Op mijn mailtjes wordt wel gereageerd maar met veel excuses en met heen en weer gemail naar het magazijn heb ik nog steeds niks ontvangen. Over een paar dagen maar weer eens mailen!!!!

Ook een klacht indienen over Gorilla Sports?