Klacht Gorilla Sports: Slechts de helft van de levering van de halterbank is aangekomen daardoor is die onbruikbaar.

Klachtnummer
# 445999
Gebruiker
J. Schutte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een halterbank besteld. Het duurde al meer dan een week voordat we die geleverd kregen. Het was echter maar de helft van de bank waardoor die onbruikbaar is. Het tweede pakket staat nog steeds bij DPD in bestelling. Op een reactie komt pas na twee weken een bericht. En dan niet meer dan dat het wordt uitgezocht. Dat is inmiddels ook al weer meer dan een week geleden. Kortom op 16 april besteld en op 19 mei nog steeds niet compleet en niet bekend hoe het wordt afgehandeld.

De oplossing

We willen zo spoedig mogelijk dat het tweede pakket wordt geleverd. Daarnaast zou een schadevergoeding wel op zijn plaats zijn. De klantenservice is echt beneden elke maat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gorilla Sports hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gorilla Sports?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen