Klacht Gorvita-van Ewijk: Slecht werk!

Klachtnummer
# 31304
Gebruiker
fenny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2006 heb ik door dit bedrijf Nova van Novilon laten leggen in de woonkamer, gang, slaapkamer en keuken voor een bedrag ad € 4000. Heel veel geld en als het dan nog goed gelegd is dan heb ik daar vrede mee vooral omdat mij gegarandeerd werd dat er 15 jaar garantie op de Novilon zat. Vanaf dat het gelegd is had ik bezwaren want de novilon was los gelegd en daarom lag het niet strak op de vloer ondanks dat ik de vloer eerst had laten egaliseren. Ook was het zeil bij de plinten niet goed aangesloten waardoor kieren. Ik weigerde dan ook de rekening te betalen, doordat ik in die tijd net psychische problemen kreeg (de diagnose PTSS werd gesteld) en ik opgenomen werd en diverse behandelingen moest ondergaan heb ik verder geen aktie kunnen ondernemen en gooide Gorvita het voor de rechter en heeft gelijk gekregen dat ik de rekening moest betalen en heeft beslag op mijn loon gelegd. Het zeil vertoont nu scheuren en gaten en Gorvita weigert dit te verhelpen.

De oplossing

Dat Gorvita in ieder geval komt kijken hoe hun werk eruit ziet en samen met mij tot een oplossing komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gorvita-van Ewijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gorvita-van Ewijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen