Klacht Gosharethis: Betaald, niks ontvangen, wil geld terug, gosharethis reageert niet

Rob Kruitwagen

Half juni heb ik 2 lcd schermen (van E 79,- per stuk) besteld bij Gosharethis. Ik heb ze dus E 158,- betaald. Ik kreeg 1 scherm geleverd. Deze leek tweedehands of refurbished. De tweede kwam niet. Na contact met Brenda van Noort en Sjoerd van der Meijden (beide van Gosharethis) begreep ik van ze dat ze geen tweede meer konden leveren. Er is toen afgesproken dat ik dat ene scherm zou retourneren en dat ik die E 158,- weer terug zou krijgen op de bank. Ik braaf dat scherm opgestuurd naar een adres in Amsterdam wat Sjoerd me door had gegeven. Nadien gebeld, ja, zeker, het scherm was aangekomen en ik zou het geld zeer binnenkort terugkrijgen. Gesproken met Sjoerd. Het geld kwam niet Inmiddels is het eind augustus en heb ik het geld nog niet gehad. Ik heb al vele malen gemailt en gebeld. Er komt steeds geen reactie. Er wordt niet opgenomen, er wordt niet teruggebeld. Ik wil gewoon mijn geld terug van Gosharethis.

Ik wil graag mijn geld terug (E 158,-) want dat is mij ook herhaaldelijk beloofd door Sjoerd van der Meijden van Gosharethis.

Wij vinden dat Gosharethis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?