Klacht GoStudent: Ik ben op frauduleuze wijze in rekening gebracht door dit bedrijf

Klachtnummer
# 561727
Gebruiker
Gebruiker1632773935
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik nam een ​​abonnement op deze dienst om mijn dochter te helpen, maar het was verschrikkelijk, ze bleven de dag veranderen en toen waren ze er niet. We kregen iemand (xavier) die bleef zeggen dat hij wat extra les zou aanbieden, maar dat was niet het geval. Ik heb besloten om de service stop te zetten, maar die brengen nog steeds m in rekening via automatische incasso.

De oplossing

Ik wil ze legaal bereiken en mijn automatische incasso stopzetten en ik wil al het geld dat ze van mij hebben afgepakt terugvragen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GoStudent hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GoStudent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen