Wij vinden dat GoStudent hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht GoStudent: ze demotiveren de student, maar je moet nog de volledige cursus betalen
Details
Klacht
Beste,Op 25/2/2022 heb ik voor mijn dochter online lessen geboekt voor totaal van 18 maanden ( dat was de minimaal pakket) 4 keer per maand kon ze op online les, had aangegeven dat mijn dochter motivatie en vooral hulp nodig had voor haar huiswerk te maken. De vierde week van de online les moet ze verander van docent en dan krijg ze een nieuwe docent en die vertelde tegen haar dat zij de lessen niet nodig had( heb de bewijst) mijn dochter natuurlijk heel blij heb ze meteen gestopt met de les. Heb er over gebeld en wou ze niet geloven dat de docent had de gezegd. Van die 18 maanden heb ik al 7 betaald, volgens hun mag ik niet stoppen met de contract en als ik dat doe moet ik nog 11 maanden nog betalen. Is dat zo?
Gewenste oplossing
Wil graag de abonnement opzeggenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.