Klacht Goudhof Juweliers: Ondeugdelijk Pulsar horloge - koop ontbonden - geen geld retour

Marjolein

Op 1 november jl. heb ik een mooi Pulsar horloge gekocht voor mijn man (sinterklaas kado). Het horloge liep direct al achter, is een paar keer ter reparatie aangeboden en kan niet gerepareerd worden. Wij willen alleen exact hetzelfde horloge of ons geld terug. Wij hebben het horloge nog geen week kunnen gebruiken en in februari voor het laatst gezien. Inmiddels zijn wij al maanden bezig om e.e.a. opgelost te krijgen. Wij hebben wij hem schriftelijk in gebreke gesteld en de koop ontbonden (alles op aanwijzingen van de consumentenbond). De juwelier kan niet zeggen wanneer hij een vervangend horloge kan leveren en wil met ons geen termijn daarvoor afspreken. Hij weigert geld (80 euro) terug te geven, al moet hij dat volgens de wet wel doen bij een ondeugdelijk product. Wij hebben hem tot 1 mei gegeven om hetzelfde horloge te leveren of het geld terug te betalen, maar wij hebben tot op heden (2 mei) niets van hem gehoord.

Wij hebben de koop ontbonden en willen ons geld terug. Al komt hij binnenkort nog met een (hetzelfde) horloge, de aardigheid is er voor ons af. Het had een mooi kado moeten zijn, maar brengt ons al een paar maanden ellende.
Wij willen € 79,20 terug ontvangen.

Wij vinden dat Goudhof Juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goudhof Juweliers?