Klacht Goudhof Juweliers: ondeugdelijke horlogeband pulsar horloge

Klachtnummer
# 95736
Gebruiker
JB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een jaar geleden een horloge gekocht. Band is tot nu toe 4 keer kapot geweest; fabricagefout. Tot 4 keer toe "gerepareerd" door juwelier maar kosten moesten betaald. Gemeld, dat het horloge niet voldoet aan redelijke eisen (conformiteit, burgerlijk wetboek). Had men geen boodschap aan; "je moet niet miepen over die 15 euro". Hem gewezen op het NL consumentenrecht. "U bent de eerste in 35 jaar die zich daarop beroept; de rest betaalt gewoon."

Wilde niet vertellen of hij was aangesloten bij een brancheorganisatie: "dat zoekt u zelf maar uit". Ik moet maar een klacht indienen......

Wat een service, wat een agressieve houding jegens een consument die zich op zijn rechten beroept. Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst. Mij zien ze er in ieder geval niet weer.

De oplossing

ontbinding koopovereenkomst en terugbetaling onverschuldigd betaald bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Goudhof Juweliers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goudhof Juweliers?