Klacht Goudwisselkantoor: goudkoers licht u op bij verkoop

van P

Laatst een gouden ketting aangeboden bij de rijdende wagen in Zevenbergen. Voor de geldende goudkoers zou ik daarvoor 250 euro moeten krijgen. De medewerker wilde mij 150 euro uitbetalen en vertelde dat er 50 euro in eigen zak ging. ( ik denk 100 euro lijkt me) . Ik heb dit niet gedaan en heb er elders wel netjes 250 euro voor gekregen. recensies op internet kan dit bedrijf zelf bepalen welke, en is dus niet objectief. Een goed advies : verkoop uw sieraden niet aan goudwissel kantoor want je wordt zwaar opgelicht!! Ga naar een adres waar ze wel de geldende goudkoers uitbetalen.

Mensen voortaan een eerlijke prijs bieden , en direct op de website vermelden dat goudkoers een provisie inhoud op de geldende goudkoersen van een x aantal procenten , en een excuses voor de oplichterij die plaatsvind

Wij vinden dat Goudwisselkantoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Goudwisselkantoor?