Klacht Goudwisselkantoor: Oplichting en bedrog en leugens

Klachtnummer
# 458518
Gebruiker
Sasja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb goud gekocht onder valse voor woorden. Na gesprek met medewerker die mij vertelde dat ik op mijn geld maar 2 a 300 minder zou krijgen als ik het weer verkocht kocht ik goud van al mijn spaargeld. Ik vertelde hem dat ik leek was en er geen verstand van had. Ik vertrouwde de verkoper. Achteraf dom. Ik kocht een groot bedrag aan goud bij thuis komst ging ik kijken naar de prijzen en wat blijkt ik verlies bijna 1500 aan geld dat is nogal wat. Ik voel mij zwaar opgelicht en bedrogen. Ik wil van mijn koop afzien en mijn geld terug. Dit is mensen beliegen en oplichten. Dit zou niet mogen zeker niet in een winkel.

De oplossing

Wil mijn inleg terug en afzien van de koop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Goudwisselkantoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Goudwisselkantoor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen