Klacht Govolo.nl: Volgens mij frauderen ze.

Cobysharifu-van der werf

Voor vrienden vliegtickets geboekt (online)
Ik betaal met Mastercard (voor creditcard gebruik komen extra kosten, geen probleem).
Krijg een dag later een mail
In vervolg op uw reservering delen wij u mede dat wij helaas wegens interne regelingen niet bevoegd zijn om het bedrag van uw pinpas te innen.
Wilt u alstublieft uw betaling vandaag uitvoeren
Per bankoverschrijving (boekingskosten voor uw r.ekening)
Bankgegevens:
Bank: CIC - Paris Est - Grands Comptes Entreprises - 57 rue de la Victoire - 75009 Paris
Bankcode: 30066
Loketcode: 10972

Code bankidentiteitskaart: 58
IBAN: FR76 3006 6109 7200 0107 7060 158
Wilt u zo vriendelijk zijn om, zodra de bankoverschrijving is uitgevoerd, de bevestiging van uw bank, voorzien van officieel stempel en het referentienummer van uw dossier, per e-mail aan ons te sturen via: virement@fr.travel-agency.travel of per fax naar 00 33 1 78 41 83 10
Na ontvangst van uw betaling zullen wij overgaan tot het afgeven van uw reisdocumenten.

Ik google hun bankrekeningnummer en zie waarschuwingen voor fraude.
Zij hebben reeds € 38,00 geïnd van mijn MC-card. Heb mijn creditcard laten blokkeren en ze gemaild, dat ik niet verder met ze in zee wil gaan. En mijn tickets geannuleerd. Het bedrag wat ik aan hen per bank moet overmaken, is hetzelfde bedrag incl. de creditcardkosten. En ze hebben al € 38,00 ontvangen.
Kan ik nu zonder problemen elders de vliegtickets bestellen? Ik wil natuurlijk niet te lang wachten.

Wij vinden dat Govolo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Govolo.nl?