Opgelost door GoVolt: Het niet nakomen van afsprak3n

content Opgelost
S.D. de Raadt

Het niet optijd leveren van zonnepanelen. Al twee keer afgezegd. Ze zijn al buiten de leveringstermijn. En willen niet het geld terug storten zoals afspraak

Dat hij zijn afspraken nakomen en anders het geld terug geven

GoVolt
    Goedemiddag meneer de Raadt,

Vervelend om te vernemen dat er qua communicatie e.e.a. niet naar behoren is verlopen.

Wij begrijpen dat u vanuit de afdeling planning afgebeld bent omdat wij helaas leveringsproblemen hebben. Dit is een probleem wat helaas niet alleen bij GoVolt het geval is. Er is een tekort aan kritieke componenten voor omvormers, montagesystemen en zonnepanelen. Hierdoor zijn de wachttijden langer als gewenst bij zonnepanelen leveranciers. Wij lichten onze klanten graag voortijdig in en verplaatsen het liefste geen afspraken. Helaas zijn wij geheel afhankelijk van onze leveranciers en krijgen wij ook soms op het laatste moment door dat wij levering niet op tijd zullen ontvangen.

Wij willen heel graag alsnog de kans van u krijgen om de installatie voor u in orde te maken.
    Graag vernemen wij van u of wij de installatie inclusief schouwing alsnog voor u mogen realiseren.

U kunt via de mail en/of telefonisch contact met ons opnemen, zodat wij dit verder kunnen bespreken.

Team GoVolt

Ook een klacht indienen over GoVolt?