Klacht GoVolt: Na plaatsing zonnepanelen lekkage aan dak.
Details
Klacht
Sinds plaatsing zonnepanelen vorig jaar hebben wij een lekkage. GoVolt wilt niet reageren op ook aangetekende brief, mailtjes etc, maar volgens contract mogen wij de zonnepanelen zelf niet verwijderen zodat een dakdekker naar de dakpannen kan kijken. Dan vervalt de gasrantie. We hebben foto-bewijs dat tijdens plaatsing de dakpannen niet zo netjes meer lagen dan ervoor. We zijn ten einde raad, want dit duurt al bijna een jaar zo: geen reactie van GoVolt en wij zitten met vochtplekken op ons stucwerk in de slaapkamer. Hun enige reactie was: een klacht moest je binnen 12 uur na plaatsing melden..... ze werden op zaterdagmiddag geplaatst bij mooi weer. Doe absoluut geen zaken met dit bedrijf!Gewenste oplossing
Zij moeten de panelen loshalen van ons dak zodat een dakdekker de dakpannen goed kan leggen en weer terugleggen. We hadden al zo'n afspraak staan met GoVolt en een dakdekker, maar de afspraak werd de dag ervoor via de mail gecanceled door GoVolt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.