Klacht GoVolt: Overeenkomst verbreken - geen compensatie aangeboden

Xeryana

Wij hebben opdracht gegeven voor het plaatsen van zonnepanelen. In het aanbod zei het bedrijf dat ze tussen de 6 en 8 weken zouden leveren. Toen boden ze de vroegst mogelijke levertijd 9 weken na de afgesproken tijd, namelijk 11 april. Toen, een dag voor de afgesproken tijd, annuleerden ze de afspraak wegens ziekte van de monteur en boden ze een nieuwe datum aan van 20 april als eerst mogelijke optie. Dat is 11 weken in plaats van de 6 tot 8 weken die we in het aanbod hebben geaccepteerd.
Ik nam contact op met GoVolt en vroeg om compensatie. Net als bij de vertraging breken ze onze afspraak. Ook verliezen we geld omdat we de energie niet kunnen besparen zoals we hadden gepland voor ons jaarlijkse energieplan.
Ze vertelden me dat ze geen compensatie bieden. Ik denk dat dat onaanvaardbaar is.
Als ik degene zou zijn die het contract verbreekt, weet ik zeker dat ze ervoor zouden zorgen dat ik moet betalen...

Ik wil een vergoeding krijgen voor de vertraging en het hierdoor veroorzaakte financiële verlies.

GoVolt is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over GoVolt?