Klacht GoVolt: Slechte service en komt agspraken niet na
Details
Klacht
To moment van ondertekenen offerte ging het goed, wilde wel meer weten over aansluiting bestaande zonnepanelen. Kwam goed, er komt iemand een schouw doen. 20 weken levertijd lopen vanaf eerste akkoord. Oke prima afspraak is afspraak.Maar na de schouw begint de ellende: bellen, uur in de wacht, vebinding verbroken, natuurlijk heel normaal als je hey druk he t. Maar ik had maar DRIE wacchtende voor mij. Via afdeling verkoop wel direct contact, maar dat spreekt voor zich.
Ik weet tot op heden nog niet of voor een goede oplossing is gekozen voor de bestaande panelen. Lang vergaal kort: vele telefoontjes kater over 3 fase aansluitong, 3 fase niiewe omvormer, etc, etc volgens electricien alleen maar nieuwe aansluiting buitrnom.
Zegt binnen 20 weken te leveren, wat op zich langzaam is in deze markt. Maar met beroep op indicatieve levertijd zoals beschreven in haar algemene voowaarden viden ze een overschrijding van 30% indicstief.
Verder leveren ze geen gebruiksaanwijzing ook al schrijft europese wetgeving dit voor. Logisch dat je niet hoeft te weten waar rode kampjes voor staan, hoe je een nieuwe router op je installatie moet aansluiten, etc, etc.
Ten slotte is het normaal dat de afspraken die gemaakt worden jou je vaa
kantie dagen kost. In plaats van installatie oo 1 dag inmiddels 5 dagen thuis gezeten, waarbij ze gewoon niet komen opdagen. Ik heb besloten een deel niet te betalen en wacht de opriep voor de rexhter wel af, denk dat die het op zijn minst iets beter zal begrijpen.
Gewenste oplossing
Fatsoenlijk, zijn namelujk alleen maar op geld uit. Een tevreden klant is niet belangrijk- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.