Klacht GoVolt: Zeer slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 667742
Gebruiker
Christian Janssen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Voor de zoveelste keer maakt dit bedrijf een afspraak en vervolgens komen ze gewoon niet opdagen, niet afbellen of wat dan ook, maar wel weer een dag vrij moeten nemen!!

Tot aan de offerte ging alles goed, na het tekenen van de offerte was alles ruk, de plaatsing (3 x niet komen opdagen) de service bij een probleem (vandaag wederom niet komen opdagen) en niet te spreken over telefonische bereikbaarheid, uren aan de telefoon en je krijgt er niemand aan, totdat je de verkoop maar belt, die pakt binnen 5 minuten op. Maar ook hier beloofde ze me terug te bellen vandaag…je raadt het al

Gewenste oplossing

Dat ze hun afspraken eens nakomen en het probleem bij mij komen oplossen!!
Geboden oplossing
Ze hebben niet eens gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Christian Janssen
    Datum
    Nog steeds geen reactie, triest
  2. Auteur
    Christian Janssen
    Datum
    Op 13-6-2023 een mail verstuurd met de eigenaar in de CC, tot op heden nog steeds geen reactie laat staan een oplossing.

    Na de 30ste van deze maand ben ik genoodzaakt de rechtsbijstand in te schakelen.
  3. Auteur
    Christian Janssen
    Datum
    Nog steeds geen reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GoVolt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen