Klacht GoVolt: Zonnepanelen 4 maanden later geregeld en werken na 1 dag al niet. Grote storing. Storingsdienst onbe

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602670
Gebruiker
A. Holte
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bedrijf komt afspraken niet na. Zonnepanelen pas na vijf maanden geleverd. Dit zouden 4-6 weken zijn. Na 1 dag grote storing. Storingsdienstnummer onbereikbaar. Panelen werken nu Altweerterheide weken niet. Bedrijf is alleen via afdeling verkoop bereikbaar. De rest afdelingen bellen niet terug. Officiële klacht bij hen ingediend, geen reactie. Gelukkig nog niet volledig bedrag betaalt. Wel aanbetaling.

Gewenste oplossing

Compensatie van gemiste voordeel energie. Compensatie van uren wachten op de afspraak en niet komen opdagen. Keuring van alles wat is aangelegd. Oplossing problemen
Geboden oplossing
We zijn gebeld (jaaa!!) en in afwachting. Het bedrijf heeft erkent dat ze een andere paneel hebben neergelegd. Dat had natuurlijk in overleg moeten gaan. Dit paneel wekt niet hetzelfde aantal KW op als waarvoor wij getekend hebben. Hier komt een compensatie voor. Dinsdag 28 juni komen ze alles oplossen zeggen ze. We wachten het af, uiteraard zijn we huiverig, maar we geven ze deze laatste kans. Nog niets van directie gehoord. Kan niet anders dat we compensatie krijgen voor alle uren wachten, vier maanden te laat plaatsen, verkeerde panelen, storing na 24 uur en de app .... ja die doet het nog steeds niet. We laten nu eerste alles keuren door onafhankelijk bedrijf. We wachten eerst dinsdag af.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    GoVolt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Holte,

    Ik vind het zeer vervelend om te lezen dat wij onze geplande installatiedatum niet hebben kunnen waarmaken.

    Wij hebben overigens geen storingslijn. Om deze reden heeft u ons op zaterdag niet kunnen bereiken. U kunt ons op werkdagen tussen 09:00 en 17:30 hiervoor bereiken.

    Inmiddels had u een datum gepland op 17 juni. Helaas schikte deze datum u toch niet en moeten wij samen met u nog een nieuwe datum inplannen. Onze planner zal z.s.m. contact met u opnemen om dit een afspraak met u in te plannen. Zoals eerder aangegeven compenseren wij conform onze algemene voorwaarden, waar u tevens mee akkoord bent gegaan, niet voor gemiste opbrengst en schade ten gevolgen van overmacht.

    Met vriendelijke groet,
    Team GoVolt

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GoVolt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen