Opgelost door Gowildcasino.com: Gowildcasino oplichting

S.K.

Er is in het jaar 2008 MS multiple sclerose bij mij gediagnoseerd, heb heel wat klachten en beperkingen waarvoor ik dagelijks meerdere medicijnen injecteer en slik.
Door depressieve, psychische en somatische klachten ben ik op een dag terecht gekomen op gowildcasino.com en ongewild een account aangemaakt en geld gestort, terwijl ik niet eens meer wist wat ik aan het doen was, kon het scherm niet eens meer zien en wist niet eens of ik aan het spelen was, het was gewoon geen goed beeld gezien mijn visuele klachten als nystagmus en glaucoom.

Accountnaam: Sinan1983
Periode: 28-03-2016
Bedrag: 700 euro
Rekeningnummer: NL27RBOS0759952930

Ik hoop en wens dat gowildcasino begrip heeft voor mijn situatie, het kunnen zien dat ik binnen enkele minuten 700 euro had overgemaakt op 28 maart 2016. De negatieve consequenties niet kan overzien, heel erg depressief en overspannen ben blackout.
Naast mijn ziekte MS heb ik een zoontje van 1 jaar wiens voor alles gaat.

Wij vinden dat Gowildcasino.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

S.K.
    Bedankt voor het terugbetalen van mijn stortingen.

Ook een klacht indienen over Gowildcasino.com?