Klacht GPG Horse Suspensions: Ondeugdelijk product, voor nieuwe vervangen of geld terug

Peters

Op 15-10-15 kocht ik nieuwe GPG Pro Grip stijgbeugels. Dit zijn beugels met een dempende werking, waardoor er minder belasting op de gewrichten ontstaat. Het eerste paar werkte niet zoals het moet werken en is retour gestuurd op onze kosten, en volgens het bedrijf voor een nieuwe vervangen. Bij het nieuwe paar was helaas nog steeds het zelfde probleem aanwezig ( de veer veert niet uit). Het bedrijf gaf aan de beugel te hebben weg gegooid, helaas kwam ik er vorige week achter dat de beugel nog steeds het zelfde probleem heeft, door mijn knie blessure kwam ik hier pas vorige week achter. Van de sportarts in het ziekenhuis en mijn eigen fysio mocht/kon ik niet rijden doordat mijn knie in getaped zat, en verplicht rust moest.
Ik heb het bedrijf dit gemeld, zij geven aan dat ze uit coulance de beugels wel willen terug nemen, dat ze dan het bedrag terug storten min €25 . Het bedrijf eist dat ik dan ook WEER de verzend kosten betaal.

U heeft reeds twee keer de kans gehad om het probleem\ de productfout te herstellen.

Ik wil graag goede NIEUWE beugels, die ik bij Vrielink in Apeldoorn kan ophalen, uiteraard laat ik dan de defecte beugels daar achter, zodat ik kan zien dat deze wel goed zijn.

Mocht dit niet mogelijk zijn willen we het aankoop bedrag + de portokosten terug.( €118.- plus 2 keer portokosten +\-€22.- dus €140.- totaal)

Wij vinden dat GPG Horse Suspensions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GPG Horse Suspensions?