Klacht GPS4Kids: Niet functioneerde watch en geen assistentie

Bortolussi

Ik heb 31 juli 2018 een gps kids watch aangeschaft. Op de sure stond vermeld dat er een Kpn prepaid bij zou zitten wat niet het geval was. Zelf een Kpn simkaart gekocht met abonnement zodat er altijd voldoende data en beltegoed op staat. Horloge werd pas 13 Aug in gebruik genomen (ertussen waren we op vakantie) en deed het de eerste 2 dagen prima. Echter de derde dag, bleek de horloge steeds offline, en was het voor mij niet mogelijk de horloge te traceren via de app lite guardian.
Email aan GPS4kids gestuurd met het probleem, kreeg als advies de simkaart er opnieuw in te doen, wat ik gedaan heb, maar het probleem lost zich niet op. Nogmaals gemaild en kreeg als antwoord dat ze geen idee hebben. Ik zit dus nu met een horloge waar de gps het niet doet, er kunnen geen alarms ingesteld op worden, het tijdstip klopt niet en er kan alleen mee worden gebeld. Ik krijg totaal geen assistentie van GPS4kids en wil deze niet functioneerde horloge dus niet, want zonder gps heb ik er niks aan. Ik wil de horloge retour sturen en mijn geld terug, maar krijg geen reactie van GPS4kids. Ik wil graag dat het probleem zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Retour en geld terug.

Wij vinden dat GPS4Kids hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GPS4Kids?