Klacht GPSpunt.nl: Bestelling niet binnen.

Klachtnummer
# 287712
Gebruiker
AAHH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen woensdag bestelling gedaan. Voor 18:00 uur besteld de volgende dag geleverd.
Nou mooi niet. Probeer contact met ze te krijgen maar als ik bel geven ze aan dat het heel druk is en dat ik maar moet mailen. Dat gedaan maar ook geen reactie. Heb het gevoel dat ik wordt belazerd. Voor zover ik op internet heb gekeken bestaat het bedrijf wel . Wie weet hoe ik contact kan krijgen en krijg ik mijn spullen nog.

De oplossing

Of geld terug of vandaag of morgen mijn bestelling. Het is een verjaardagscadeautje. Graag contact opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GPSpunt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GPSpunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen