Opgelost door GPSpunt.nl: Bestelling wordt niet geleverd, het bedrijf is niet bereikbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148018
Gebruiker
Val
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 5 januari 2016 heb ik een geavanceerde fietsnavigatie bundle bested van Garmin Edge 1000. Tot op heden is de bestelling niet ontvangen. Na meerder malen bellen en mailen, is het me niet gelukt om het bedrijf te bereiken. Het lijkt alsof ze niet bestaan. Ik heb het bedrijf gekozen op basis van waardering op kiezkeurig.nl. Daar was hun waardering 4,5 op schaal van 5!
Nu zie ik dat er meerde mensen zijn, die klachten hebben, daarom is het raar dat het bedrijf zo hoog gewaardeerd wordt! Heel misleidend! Omdat GPSpunt.nl niet levert, wil ik geld terug.

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GPSpunt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Val
    Datum
    GPSPunt.nl heft gereageerd en Garmin toegestuurd. Uiteindelijk is het goed verlopen maar GPSPunt.nl moet beter order afhandeling en vooral communicatie naar de klanten toe regelen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over GPSpunt.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen