Opgelost door GPSpunt.nl: Bestelling wordt niet geleverd, het bedrijf is niet bereikbaar

Val

Op 5 januari 2016 heb ik een geavanceerde fietsnavigatie bundle bested van Garmin Edge 1000. Tot op heden is de bestelling niet ontvangen. Na meerder malen bellen en mailen, is het me niet gelukt om het bedrijf te bereiken. Het lijkt alsof ze niet bestaan. Ik heb het bedrijf gekozen op basis van waardering op kiezkeurig.nl. Daar was hun waardering 4,5 op schaal van 5!
Nu zie ik dat er meerde mensen zijn, die klachten hebben, daarom is het raar dat het bedrijf zo hoog gewaardeerd wordt! Heel misleidend! Omdat GPSpunt.nl niet levert, wil ik geld terug.

Geld terug

Wij vinden dat GPSpunt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Val
    GPSPunt.nl heft gereageerd en Garmin toegestuurd. Uiteindelijk is het goed verlopen maar GPSPunt.nl moet beter order afhandeling en vooral communicatie naar de klanten toe regelen.

Ook een klacht indienen over GPSpunt.nl?