Klacht GPSvolger.nl: OPLICHTING, PRODUCT 3 MAANDEN GELEDEN BESTELD EN NIET ONTVANGEN.

Opgelicht-door-Gpsvolger.nl

Het is nu ruim 3 maanden geleden dat ik de gps volger heb besteld bij GPS VOLGER.NL. Het is een groot oplichterij is mijn indruk en ervaring. Ik heb meerdere e mails verzonden met de vraag waar mijn bestelling blijft. Al 3 maanden word ik aan het lijntje gehouden, met de mededeling dat de bestelling onderweg is. Ik heb 2 keer vanuit positieve houding, hen in de gelegenheid gesteld , uiterlijk datum x de bestelling te leveren of mijn betaling terug te storten. Dan krijg je weer het zelfde email (kopieer-plakken) dat de bestelling onderweg is naar Nederland. KOOP NIETS BIJ DEZE OPLICHTERS. VOLGENS MIJ BESTELLEN ZE DEZE GPS VOLGERS BIJ ALI EXPRESS OF WISH VOOR EEN BEDRAG TUSSEN DE € 1,- EN € 3,- EN VERKOPEN DIT ARTIKEL MET EEN GELIKTE TEKST EN OMSCHRIJVING VOOR EEN ABSURD BEDRAG VAN € 40,-.

IK WIL MIJN GELD TERUG

Wij vinden dat GPSvolger.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over GPSvolger.nl?